NTA-Network Traffic Analyzer

Ondrej Planka ondra na silesnet.cz
Pátek Říjen 24 17:15:20 CEST 2003

Zdravim,
mam problem s NTA (resp. s pristupovymi pravy) - jede vpohode (kdyz natvrdo napisi ./nta.pl )  ale kdyz to hodim do crontabu a necham to volat kazdych 5 minut, tak je problem, protoze pri prvnim volani se vytvori v /data soubor .lock a zustane tam a neodstrani se a tim padem mi ani nespusti nta.pl. a cron mi hodi hlasku, ze neprojel, ze mam remove /data/.lock soubor, ale kdyz ho odstranim a za 5 minut zase se spusti cronem volani, tak se situace opakuje:-(((

Nevite v cem je problem, respektive jak na prist. prava?-vsude mam 777 a stale to nebere.

Diky moc