HTB a linka s promenou rychlosti

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Říjen 24 21:24:05 CEST 2003

On Fri, 2003-10-24 at 20:30, Dan Ohnesorg wrote:

> ;-)
>
> ADSL nema dolni hranici nijak garantovanou, tusim jen u nekterych provideru
> je ve smlouvach, ze garantuji ze pripadny vypadek nebude delsi nez 5 dni,

rychlost prenosu a spolehlivost spojeni jsou dve ruzne veci, IMHO.

Tech 480 bajtu zminoval nejaky psychicky zniceny uzivatel ADSL v diskusi
na zive.cz - to cislo pouzil technik IOL na druhe strane telefonu, kdyz
si mu tento uzivatel stezoval, ze mu to jede jen 2-3 kB/s. Ten technik
rekl "sorry, ale dokud to jede > 480 bajtu/sekundu, nemuzu to nahlasit
jako zavadu a resit to".

Ja vim, ze je to cele jakoby smesne, ale porad mi to pripomina ten nazev
sbirky jakehosi sovetskeho basnika, co do nas tloukli na gymplu: "smich
pres slzy" (netroufam si to zapsat foneticky rusky a azbukou uz vubec
ne, nicmene pointa snad zustava).

Sorry za oftopik.

Petr