Pomateny USB flash disk

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Sobota Říjen 25 10:31:47 CEST 2003

Zdravim.

Stalo se mi neco podivneho s USB 2.0 flash diskem. Pri pripojeni vidim
nove zarizeni (vend/prod 0x67b/0x2516), ktere "is not claimed by any
active driver". Kdyz jsem ho pokusne pripojil do Windows XP, tak nahlasily
"Found New Hardware - Security Device".

Mam tedy dva dotazy: 1) je mozne, ze by se nejakym zpusobem zmenila
identifikace toho zarizeni? Jinde nez v linuxu jsem ho nepouzival.
A 2) jak vynutit pouziti usb-storage. Zkousel jsem neco upravit v
konfiguracich hotplugd, ale neuspesne, navic neznam puvodni vend/prod.

Predtim disk fungoval normalne.

-- Honza Houstek