mailovy klient, ktory dokaze toto:

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Sobota Říjen 25 12:33:52 CEST 2003

On 25/10/03 03:14 +0200 or thereabouts, Michal Truban wrote:
> dobry,
>
> zhanam mailovy klient pod linux, ktory dokaze spravit toto:
> - ked dam RE, alebo novu spravu, tak mi automaticky vytvori takuto sablonu:

> pozdrav,
>
> -KURZOR-
>
> --
> podpis
> ---
>
> on xxx you wrote:
> sprava na ktoru odpovedam
>
> teda ide mi hlavne o tu poziciu kurzora. zatial pouzivam
> kmail, ale ten dokaze podpis dat iba na koniec.
> [...]

mutt + vim :) Nic lepsiho asi nenajdete. Je to sice trosku otazka zvyku,
ale jakmile si zvyknete, nedate na mutt a vim dopustit! Da se s nima
udelat prakticky cokoliv (pozice kurzoru napriklad neni zadnej problem). :)

Hezky zbytek vikendu preje,

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz