Original ATI driver & spatne barvy

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Říjen 25 15:20:36 CEST 2003

On Wed, Oct 22, 2003 at 05:34:59PM +0200, Milan Kocián wrote:
> Jak je na tom rychlostne? Dle subjektivniho dojmu, mi prijde ATI driver
> mnohem rychlejsi nez original X (4.2).
  Slackware 9.1, X-4.3, i875, konecne uspech :-) Rychlostne je na tom o
fous lepe nez radeon driver, ale nic moc brutalniho. Ten ATI driver
haze AGP do trosku jineho modu nez interni agpgart, navic s Xovyma
ovladacema zatim jede jako R200 tedy 8500 karta, takze ty firemni by
mely byt rychlejsi. Barvy me jedou i s extmod a zapnutou DGA akceleraci,
nastesti. Cim to nevim :-)
  Nicmene na via k8t800 stale uspesny nejsem, AGP je tam docela porod.
Prestozeje v3, agpgart ho stale tvrdosijne haze do v2 a 4x modu a navic stejne
se to ve finale cele sekne...

> S pozdravem Milan Kocian
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz