amavisd-new - vlastni bayes v spamassassinu?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Říjen 26 01:56:35 CEST 2003

On Sat, 2003-10-25 at 22:35, Michal Kubecek wrote:

> man sa-learn, např.

tohle je ale prece per-user nastaveni, clovek ho ma v
$HOME/.spamassassin. Muj aktualni setup ale zrejme zcela ignoruje
$HOME/.spamasssasin, protoze mi ignoruje moje limity pro oznaceni spamu.
Zpusob, jakym amavisd-new pracuje, zrejme vylucuje moznost, ze by byl
konfigurovatelny jednotlivymi uzivateli nezavisle.

Vy mate opacnou zkusenost? Tedy vas spamassassin spousteny z amavisd-new
respektuje $HOME/.spamasssasin/user_prefs?

Petr