amavisd-new x amavis-ng

HORA Vladimir noe.brno na telecom.cz
Neděle Říjen 26 14:49:04 CET 2003

Dobry den,
vi nekdo, jaky je rozdil mezi  %subj ?? Pouzivam amavis-ng s postfixem a marne
se snazim rozbehat antivir i SA zaroven. Az doted jsem to pricital sve
neschopnosti nastavit spravne master.cf, ale dneska jsem se v postfix.users
docetl, ze: "Amavis-ng does not support spam scanning." ....
Faktem ovsem je, ze pokud mam v master.cf pouze okaz na antivir, kazdy mail
projde rourou, je proskenovan a vracen postfixu. Pokud tam ovsem odkomentuju
odkaz na spamfilter.sh, uz ho nedonutim postu projet antivirem - probehne jen
SA... Nemuze byt pes zakopan v tom, ze amavis-ng je nejaka light verze, ktera
nepodporuje (zatim) to, co jeji predchudkyne ??

			dik	.lada hora.

master.cf
localhost:10025 inet n 	- 	- 	- 	- 	smtpd -o content_filter=
filter 	unix 	- 	n 	n 	- 	- 	pipe Flags=Rq
    user=mail argv=/usr/bin/amavis ${sender} -- ${recipient}
filter	unix	-	n	n	-	-	pipe
    user=spamfilter argv=/usr/local/bin/spamfilter.sh -f ${sender} --
${recipient}