amavisd-new - vlastni bayes v spamassassinu?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Říjen 27 00:41:25 CET 2003

On Sun, 2003-10-26 at 21:33, Michal Kubecek wrote:
> Pokud potřebujete, aby filtr pracoval pro různé adresáty podle různých
> kritérií, asi ho bude vhodnější spouštět např. z procmailu.

tak jsem to mel pred tim, nez jsem sel do amavisd-new, ale zas to
narazelo na nezkusenost uzivatelu nastavit si to. Ted to bezi pro
vsechny naraz i bez konfiguraci procmailů. Verim, ze ty kriteria vyresim
lepsim rozpoznavanim tech spamu diky bayesovi, jak jsem uz parkrat psal.

> Samozřejmě můžete i hýbat s bodovým hodnocením tagů typu BAYES_90_99.

ted nevim vo co go, ale diky, podivam se na to.

Petr