OT: eZ publish

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Říjen 27 10:09:46 CET 2003

V Ne, 26. 10. 2003 v 19.26, Pavel Kraus napsal:
> Vít Vomáčko teithant o OT: eZ publish:
>
> Je to redakcni system. Opravneni uzivatele mohou pres webovy formular zadavat
> informace k publikaci, ty se ulozi do databaze a v patricne chvili zobrazi na
> serveru. Tipnul bych, ze chyba 404 v tomhle pripade indikuje spatne
> provedenou instalaci.

Ja jsem byl z 3 taky zmateny, nakonec jsem pouzil jeste verzi 2, protoze
jsem potreboval mit rychle neco hotoveho. Zatim jsem docela spokojeny, i
kdyz jsem musel upravit docela dost kodu. Verze 3 je takova nejaka
univerzalnejsi, je to o moc vice framework nez hotova aplikace. Chce to
proste aby si to kazdy dodelal doma. Aspon tak jsem to pochopil. Se
spatnou instalaci souhlasim.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>