Satelitni internet

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Říjen 27 10:39:44 CET 2003

On Mon, Oct 27, 2003 at 09:13:12AM +0100, Rybarik, Michal wrote:

> zbezne som sa pred par tyzdnami dopatral k tomu, ze to vyjde
> okolo 50 eur mesacne, a limit je tam radovo 1 gigabajt na mesiac.

 Na http://www.skysat.cz/ jsou trosku jine ceny. Slovo "limit" je dost
 nepresne asi lepsi je rict cim vice to zatezuje tim to jde pomaleji
 :-)

> co je niekolkokrat drahsie ako adsl na slovensku, a ked si

 Hmm.. v CR bych si tim nebyl jist, nemluve o jinych kvalitach ceskeho
 provedeni teto sluzby...

> zvazite to ze data tam stoja aj niekolko hodin vo fronte, tak

 myslite proxy?

 Jinak by mne take zajimalo ma-li zde nekdo zkusenost s IP nad DVB.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/