Funguje vám swsuspend uvnitř jádra 2.4.21?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Neděle Říjen 26 21:56:14 CET 2003

Dobrý den všem,

trápí mě swsuspend naimplementovaný dovnitř jádra 2.4.21 ve verzi 0.25.
Suspend se provede (odložení na disk je ale nějaké rychlé), ale při zavádění
jádra se to vytasí s hláškou: chyba registru a výpisem registrů.

Mandrake 9.1
v jádře 2.4.21-0.13mdk funguje swsuspend bez problémů
v jádře 2.4.21-0.25mdk mi to dělá paseku

Poradíte někdo?
MK

--
	Harris na to řekl, že podle jeho mínění by George neměl dělat nic
takového, co by v něm probouzelo ještě větší chuť spát, než jakou má