ako zistim IP zariadenia?

arpanet na post.cz arpanet na post.cz
Pondělí Říjen 27 14:02:55 CET 2003

On Mon, 27 Oct 2003 14:51:37 +0100
"Zdenek Pytela" <letty na mrakoplas.phil.muni.cz> wrote:

> 	Pomocí protokolu arp.

pomoci arp ? to me taky zajima ... ??

napad :
ping  255.255.255.255  -I eth0 -b
pripadne broadcast na sit  .... treba
ping 192.168.1.255 -b pokud mate tuchu na jake ip siti se to asi muuze vyskytovat
ale zalezi na ip stacku stroje ja kse zachova -)))

nebo nmap -sP 192.168.1.1-255
... a pak hledat
arp -n | grep ...

(mam dojem... nevim to na beton)
jo a stim switchem ... pozor on ma tech MAC adres viic .. co port to MAC adresa ... a kterou pouzije pro management ... to je otazka ... mam dojem ze je to ta s kterou se ucastni na STPku na  VLANe (pripadne management VLANe)
... <ale bez zaruky> ...

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi kedluben -)