chyba pri starte PCMCIA

Martin Blaha conf.linux na seritech.cz
Pondělí Říjen 27 15:51:27 CET 2003

Problem je v IRQ0
Ja jsem mel ten samy problem na notebooku Gericom M6-T
kde nechodila int sitova a zvukova karta na MDK 9.0
s 2.4.19-16mdk, zkompiloval jsem 2.4.22 s ACPI a
zarizeni funguji OK. Zkousel jsem tehdy i parametr
pri bootovani pci=biosirq ktery je Vam rovnez v chybovem
vypisu doporucovan, ale u mne se nesetkal s uspechem.

Martin