Kde sehnat suse 9.0?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Říjen 27 17:18:01 CET 2003

> No ale prudit muzeme.
>
> Stejne jsem se nedozvedel co tam maji za bombasticky patch.

Pokud vim, jadro je GPL. Pokud ho patchuji, musi byt nadale GPL. A od GPL
mate narok na zdrojak. Pokud maji live-eval nebo ftp install (minimalne
jedno maji) musi vam dat (na pozadani) zdrojove kody jejich jadra. Jinak
je to imho jasne poruseni GPL licence - a z toho bych SuSE rozhodne
nepodeziral.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz