Kde sehnat suse 9.0?

Pondělí Říjen 27 18:47:42 CET 2003

On Mon, Oct 27, 2003 at 05:47:18PM +0100, Pavel Janík wrote:

> LiveEval je již skutečně k dispozici
> (ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/live-eval-9.0). Proto pokud si jej již
> někdo stáhl, považuji za naprosto validní dotaz, kde jsou k dispozici
> zdrojové texty použitých GNU GPL komponent. Doporučuji se obrátit s dotazem
> na českou pobočku společnosti.
>
> Můj názor: považuji ze strany společnosti SUSE LINUX za naprosto
> neprofesionální, pokud je zveřejněn prvně Live Eval a teprve poté FTP
> Edition, neboť do doby zveřejnění FTP edition jsou zřejmě porušeny podmínky
> licence GNU GPL neboť výše zmíněný adresář neobsahuje ani zdrojové texty
> [...]

Ten kdo neni hloupy, si v archivu najde, ze Janik keca (to zaprve) a za
druhe - zdrojaky nikdy v minulosti nebyly a kecy o tom, ze se mame kamsi
obratit jsou jen bohapustymi zvasty (snazicimi se zakryt, ze se to zde
jiz X krat resilo a zaver je vzdy stejny).

Proste si pockejte 1 az 3 mesice a pak (mozna) dostanete to, co byste
meli dostat normalne a bez reci.

...a nebo si o SUSE a Janikovi myslete svoje a misto zbytecneho psani
bezte vyvencit sveho psa. Bude to mit vetsi efekt.

Pokud by totiz pan kolega Janik akorat nezvanil, musel by byt prvni, kdo
se na SUSE obrati, jiz nekolik drahnych let.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz