mozilla + firewall

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Říjen 27 19:00:36 CET 2003

On Mon, Oct 27, 2003 at 06:47:33PM +0100, Michal Truban wrote:
> Dobry,
>
> Po nastaveni firewallu, mi mozilla strasne dlho startuje.
> (resp. ako keby zamrzla po zmacknuty hocakeho pismena
> a potom po par minutach uz ide bez problemov.)
>
> Kamos hovoril, ze to bude firewallom:

jo tak kamos? A co ho treba vypnout a podivat se, jestli to dela i s vypnutym
firewallem?

> ---moj config-----
> #!/bin/sh
>
> /usr/sbin/iptables -F INPUT
> /usr/sbin/iptables -P INPUT DROP

Mozna si sem dejte pred ten drop jeden REJECT na sluzbu ident.
Nebo si taky zkuste pustit tcpdump a podivat se, ktere pakety tam
proudi pred a po spusteni firewallu a v cem se lisi.

> /usr/sbin/iptables -A INPUT -m state --state ESTABLISHED -j ACCEPT
> /usr/sbin/iptables -A INPUT -m multiport -p tcp --destination-ports
> 1241,80,6666 -j ACCEPT
> /usr/sbin/iptables -A INPUT -m multiport -p udp --destination-ports 6666 -j
> ACCEPT
>
> /usr/sbin/iptables -F OUTPUT
> /usr/sbin/iptables -P OUTPUT ACCEPT
> /usr/sbin/iptables -A OUTPUT -m state --state NEW,ESTABLISHED,RELATED,IN -j
> ACCEPT

Preji hezky vecer a doufam, ze to brzy vyresite
-- Dalibor Straka