Instalace Woody-ho

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Pondělí Říjen 27 22:00:09 CET 2003

On Mon, Oct 27, 2003 at 09:15:40PM +0100, Jan Oppolzer wrote:
> Dobry den,
>
> mam problem s instalaci Debiana Woodyho. Po instalaci (ktera probehne bez
> problemu) mi nenastartuji Xka (ano! v 'tasksel' jsem zaskrtaval policko 'x
> window system' [ci jak se to presne jmenuje]) a v logu NIC neni :(.
> Nevite, co bych mel zkusit, kdyz ani nevim, co presne to (ne)dela?
>
> Grafiku mam Inno3D GeForce2 MX400 32MB SDRAM, takze problem, ze by ji
> Woody nepodporoval to asi (asi urcite) nebude.
>
> Predem dekuji za kazdy tip..

Co presne nenabehne? KDM/GDM/XDM? Nefunguje ani startx? Co mate za
verzi xserveru (4.1.x)? Nebo se Xka pokusi najet, ale spadnou s
chybovou hlaskou? Zustalo nejake chybove hlaseni v
/var/log/XFree86.0.log? Mate vubec Xka nainstalovana? (To zjistite
pomoci vaseho "spravce baliku", napr. dselect, aptitude apod.)

						Vladimír Láník