Spracovanie obsahu emailov

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Říjen 27 22:17:28 CET 2003

On Mon, 27 Oct 2003, Ernest Beinrohr wrote:

> Zdravim, neviete mi niekto poradit sposob, akym by sa dal upravit obsah
> prijimanej posty (sendmail+procmail), tak aby sa odstranili rozne
> signatury antivirov, reklamy z freemailov a podobne? Samozrejme regexy
> si spravim sam.

Kdyz zminujete procmail, pravdepodobne se Vamjedna o lokalne dorucovane
maily. Brani Vam neco si do procmailrc napsat pravidlo, kterym poslete
mail nejakemu svemu skriptu, ktery z nej vyextrahuje (pomoci grep/sed/...)
radky ktere si tam mit neprejete, a nechate mail propadavat dal (tedy
podminka v procmailrc bude variace na tema :0fw).

--
JiKos.