nefungijí 2 sí»ovky najednou

Petr Hodan Petr.Hodan na admins.cz
Úterý Říjen 28 00:53:16 CET 2003

Zdravim,

ta posledni veta v zavorce je uplna blbost :-) Kazda sitovka musi mit
unikatni IP, tedy az na velmi vyjimecne pripady, a to tento neni...
Nevyslo by lip nepatlat se se sitovkama a koupit nejaky maly hub/switch?

Jinak kazda sitovka musi mit vlastni ip, a jadru musite rict ze ma
pakety mezi nimi tzv. routovat...

S pozdravy

Petr

Vít Burda wrote:

>Dobrý den, mám dotaz. Mám PC s RH linuxem 7.1, které chci pouľívat jako server a v něm 2 sí»ovky realtek. Potřebuji PC pouľít jako switch mezi daląí dva počítače. Nainstaloval jsem obě sí»ovky nakonfiguroval je, ale kdyľ chci server pingnout, tak to lze pouze z pc připojeného na 1. sí»ovku. Kdyľ zakáľu 1. sí»ovku, lze server pingnout z pc, které je na 2. sí»ovce. Poraďte. (potřeboval bych na obě sí»ovky pouľít stejnou ip adresu). Díky

Daląí informace o konferenci Linux