Kmail > palm

Oak oak.brno na seznam.cz
Úterý Říjen 28 02:53:04 CET 2003

Dobrý den,

> nevíte někdo jak dostat meily z kmailu do palmu(IIIx)?

No dá se použít mailsync (z příkazové řádky), je součástí (tuším)
pilot-linku. Pozor, to ale není přímo z KMailu, ale ze sendmailové
schránky. KMail umí (teoreticky, v lokální nabídce na jednotlivých
složkách), nastavit jednotlivý složky jako "maildir", bohužel jsem ale
zjistil že formát je stejně ne plně slučitelný. Proto musí být ještě nějaký
mezičlánek, který převede poštu mezi "linux boxem" a KMailem.

Mě se podařilo úspěšně převádět (včetně korektní češtiny) emaily mezi
KMailem a přednastavenou emailovou aplikací v mém Clié (v mém případě
obyčejný Mail, který je snad v každým Palmu), ale jen "ručně" a neměl jsem
doposud čas vytvořit nějaký systémový řešení - napsat konkrétní a kompletní
skript, nebo rovnou konduit... Ten v KPilotu je bohužel téměř nefunkční pro
synchronizaci mailů (offline), což mi před časem potvrdily i stížnosti v
diskuzi na pilot-linku.

Co takhle dát hlavy dohromady a napsat _funkční_ konduit?

> Vím, že to umí
> Korganizer, ale je ještě nějaká alternativa?

KOrganizer synchronizovat Emaily? Jak to myslíte? Možná jste chtěl napsat
KPilot?

Zdraví Oak