ako zistim IP zariadenia?

arpanet na post.cz arpanet na post.cz
Úterý Říjen 28 09:35:32 CET 2003

On Mon, 27 Oct 2003 13:48:20 +0000
Marián Belička <belickam na zoznam.sk> wrote:

> Zdravim,
>
> Ako zistim IP zariadenia na sieti ked poznam jeho MAC? Ide o switch 3COM SUPERSTACK
> II SWITCH 1000.
>
> Dakujem...
>
> Marian

a nejednodussi je asi pripojit k tomu seriovej kabel
a podivat se jak je ta ip nastavena...

jak je dobrym zvykem nejen v ceskych zemiich tak urcite
najdete dvojici jmeno heslo ktera ma default hodnoty ?

co takhle ucty, maji vsechny zmenena hesla ?

admin
system
monitor

troska googlit a najdete -)

v nejhorsim pripade slovnik a chat .. a koukat na screenu ...
teda pokud je ten  swist vaas

no a kdyz nepuujde jeste existuje univerzalni heslo  ... ale to 3comove neradi riikaji ... navic je mozna typ od typu jinyyy

kdyz nevygooglujete ... tak se ozvete privatne ... za utopence a malyy czernyyy to treba prozradiim (boze ja maam hlad) -))))

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi treba tlaczenka  -)