Fontconfig - nastaveni

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Úterý Říjen 28 13:42:54 CET 2003

Potreboval bych nasledujici vec - nastavit fontconfig tak, aby sice
"neantialiasoval" fonty v rozmezi velikosti 8 - 16 bodu, ale zaroven
aby se to tykalo pouze fontu o "vaze" medium (tzn. aby fonty bold byly
antialiasovany). Po prostudovani dokumentace z toho nejsem prilis
moudry, priznam se, xml neni moje parketa (a nevygooglil jsem nic, co
by mi pomohlo).
Zatim muj .fonts.conf vypada nasledovne:

<?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE fontconfig SYSTEM "fonts.dtd">
<fontconfig>
 <match target="font" >
  <test compare="more" name="size" qual="any" >
   <double>8</double>
  </test>
  <test compare="less" name="size" qual="any" >
   <double>16</double>
  </test>
  <edit mode="assign" name="antialias" >
   <bool>false</bool>