MAC na IP omezeni

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Úterý Říjen 28 14:06:22 CET 2003

On Tue, Oct 28, 2003 at 13:54:41 +0000, Vít Vomáčko wrote:
> Potreboval bych nejak na routeru nastavit, aby k nejake IP adrese byla
> prirazena nejaka MAc adresa, aby si zakaznik nemohl IP menit, jak chce..
> Nelibi se mi ale reseni, vypsat vsechny zakazniky, aby jim to vubec chodilo,
> chtel bych takto omezit jen nektere.. Nevite nekdo jak na to?

Posledně jsem to dělal tak, že jsem nejprve přidělil adresy dynamicky a
potom jsem dvojice MAC-IP z /var/lib/dhcp/dhcpd.leases zadal do dhcpd.conf
staticky. Stejná dvojice se pak dá zadat i do firewallu.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz