ADMIN: No flames (Re: Kde sehnat suse 9.0?)

Úterý Říjen 28 17:04:20 CET 2003

On Tue, Oct 28, 2003 at 11:04:39AM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> Milan Kerslager wrote:
> : Jo - a napiste Janikovi. On se jich zastane a jeste se bude rozcilovat
> : :-) [je to porad stejna pisnicka]
> :
> 	Milane, tohle sis fakt mohl odpustit. Az do tehle vety byl tvuj
> prispevek v zasade k veci, ale do osobnich invektiv se ve verejne diskusi
> (teda aspon v teto :-) nepoustej. A Pavel ti na to jeste ke vsemu skocil,
> i kdyz se relativne drzel zpatky.

Pokud věta "...a už vůbec ne lidmi hloupými" u Janíka znamená, že se
držel zpátky, pak jsem čínský bůh srandy.

Nepokusil jsem se snížit k narážkám na inteligenci (ani na jiné jeho
vlastnosti), pouze jsem konstatoval fakt, který Janík do puntíku splnil
(nejen x krát v minulosti, ale i nyní).

Já VŽDYCKY budu protestovat, i kdyby to mělo být proti velkému panu
Janíkovi a jeho SUSE a i kdyby sis Ty osobně (a ostatní) myslel, že
poukázání na problém (u SUSE a postoji Janíka) je osobní útok (jistě -
pro zavilé tleskače SUSE to vždy bude osobní útok). Budu protestovat do
té doby, dokud nebudou dodržovat to, co by minimálně měli.

A pokud bude Red Hat nebo kdokoliv jiný dělat to samé, nebudu se
snižovat k tomu, abych nerelevantními odkazy ("oni zveřejňují zdrojáky
bez binárek - no to je hrozný" - i když to SUSE dělá u UnitedLinuxu
taky) a klidně rozeberu jejich neférový postup kdekoliv na veřejnosti.

> 	Pavle, Milane, zkuste si prosim na nejakou dobu zakazat reagovat
> na prispevky toho druheho v teto konferenci - prispeje to ke snizeni urovne
> sumu v teto konferenci.

Nikdy nebudu akceptovat to, že na nějaký konkrétní dotaz budu mlčet k
tomu, že SUSE porušuje to, na čem se FSF (prostřednictvím GPL licence a
jejího výkladu ve FAQ) usnesla a co prezentuje jako to, co by měli
všichni dodržet. Nikdy - i kdyby si někteří takykritici mysleli, že je
to jen kvůli jakési osobní zavilosti.

A to tím více, čím více bude Janík v zájmu obhajoby SUSE tvrdit, že FAQ
není relevantní (a vzápětí tvrdit, že s tím souhlasí) nebo že odkaz na
GPL je mimo.

Prostě je to špatně a to je fakt o kterém není potřeba diskutovat.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz