stiny

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Středa Říjen 29 10:08:16 CET 2003

dd,
shrnu vysledky...
doma cca rok stejne rozestaveni pc a repro vpravo do monitoru cca 30 cm,
pak jsem ho vzal do prace a zaktualizoval na pevne lince, prindu domu a
zacal hazet ty stiny, taxem ho vzal zase do prace a na jinem monitoru
hazi ty stiny take. tam repro ovsem nebylo. co nemuzu vyloucit je pomala
odchodna videokarty, zkusim jinou videokartu stejneho vyrobce...
zatim diky za pomoc...
martik