stiny

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Středa Říjen 29 11:47:35 CET 2003

dd,
podle downloadovanych updates je tam nyni kdebase, kdegraphics, kdelibs
nove (3.1-15)...
je to muj domaci osobni stroj, takze jiny uzivatel nebyl zkousen, zkusim...
gnome nepouzivam, ac nerad zkusim
obrazek zkusim dovalit...
zakladni plocha je normalni, otevru napriklad pruzkumnika ;-)) a to okno
je videt jakoby dvakrat (neco jako aqua efekt nebo jaxe to menuje)
akorat ze podruhe je videt hrozne malo a je posunuty smerem do obou
stran monitoru a az do konce... a je na vrchu a ne vespod. a je hodne jasny.
obrazek bude lepsi...
martik