Dodrzeni GPL v SUSE live-eval-9.0

Petr Klima qaxi na seznam.cz
Středa Říjen 29 12:51:57 CET 2003

Mam pocit, ze to bylo nakopnuti spravnym smerem ...

p. Kania nas nabada k tomu, abychom mu pomohli "premluvit" materskou
firmu aby udelala to co musi v co nejblizsim terminu.

On si z Vas nedela "bzundu", on Vas zada abyste mu pomohli pohnout
firemnim aparatem (pokud delate ve vetsi firme tak to znate) na miste
kde to ma cenu. Tam kde se SUSE dela, tam kde je primarni zdroj.

Nenadavejte mu, napiste na SUSE, cim vic lidi, tim lip.