IS prevod z MS SQL jinam

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Středa Říjen 29 13:00:52 CET 2003

Dobrý den,
  Mám IS navržený pro MS SQL server, klienti jsou Win.
  O tuto databázi nestojím a chtěl bych používat jinou.

  Na RH jsem si nainstaloval SAP DB a Postgres.
  Databáze fungují a je možné se na ně vzdáleně připojit.
  Do Win jsem nainstaloval příslušné ODBC.
  Klientský program ve Win je nastaven tak, aby se spojil
  se SAP DP /případně Postgres/.
  Přes tcpdump vidím, že klient má snahu připojit se.

  Prohledal jsem logy databází, kde jsou pokusy o připojení taktéž
  zaznamenány, ale spojení se neuskuteční, protože
  je vyslán příkaz "use", které ani jedna z těchto databází nezná.

  Je nějaký způsob donutit klientský program určený pro MS SQL, aby
  komunikoval s jinou databází?
  Problémy jsem čekal, ale že se ani nepřipojím...

  Kdysi tu někdo zmiňoval doprogramování mezivrstvy.
  Jaké jsou řešení tohoto problému?

  Děkuji,
  JN

--