zamykani souboru v shellu

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Říjen 29 14:06:18 CET 2003

V St, 29. 10. 2003 v 13:51, Zdenek Pytela píše:
> 	Nepomohl by obycejny mktemp? Urcite resi race condition.

hmhmhm, asi ne. Mel jsem napsat uplnejsi zadani, jsem trubka.

jde zhruba o toto:

sum.sh
####
cat A B | filtr.pl > D.tmp
cat C >> D.tmp
mv D.tmp D
####

Skript menici soubor A se jmenuje A.pl, atd. Na konci kazdeho [AB].pl
(ktere jsou spousteny z venku v nejmene ocekavane chvili) volam sum.sh,
ktery provede vyse naznacenou operaci.

No a cilem je, aby ve vyslednem D byly zaznamenane zmeny z obou souboru
A, B. Pokud necham ten sum.sh bezet paralelne (pomoci mktemp), tak na
konci mi muzou chybet zmeny v jednom z tech zdrojovych souboru.. Cili
jedine reseni, co me napada, je nenechat sum.sh bezet soucasne, ale na
druhou stranu spustit ho pokazde (tedy nesejmout ho, kdyz je zamceno -
musi pockat a az zamek polevi, a pak probehnout).

Petr