Jak udělat "Dashboard"

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Říjen 29 15:54:29 CET 2003

On Wed, Oct 29, 2003 at 03:23:44PM +0100, P.L. wrote:
> Potřeboval bych udělat WiFi síť a zajistit zpřístupnění internetu na základě
> přihlášení (podobně i pro lokální síť). Zároveň by se mělo sledovat, že v
> jednom okamžiku používá toto jméno/heslo pouze jeden uživatel. Nemáte s
> podobným řešením někdo zkušenosti, případně tipy na řešení?
> K dispozici mám router s RH7.3 nebo RH9
>
> Dík
>
> Petr

wifi klient se muze vuci AP autorizovat pres radius ci tacacs server. Nevim
o co vam jde? Treba vas problem trivialne vyresi prideleni klice a pouzivat
sifrovani. Jestli to delate kvuli poplatkum, tak byste se mel zamyslet i nad
QoS, ktere budete uzivatelum poskytovat.

Upozornuji, ze nic neni dokonale, zejmena u wifi.
-- Dalibor Straka