Re: Jak udělat "Dashboard"

P.L. plnews na seznam.cz
Středa Říjen 29 16:48:20 CET 2003

> wifi klient se muze vuci AP autorizovat pres radius ci tacacs server.
Nevim
> o co vam jde?

Konkrétně mi jde o to, abych mohl jednoduše ovlivnit možnost využívat
internet hosty hotelu. K připojení by se využívala buď klasická přípojka
nebo wifi. Jediná podmínka by měla být, že má uživatel nastavené přidělení
veškerých informací z DHCP a na recepci by dostal přístupové jméno s heslem.
Nejde mi ani o účtování služby, ale jen o možnost snadného přístupu pouze
pro hosty.

Představoval jsem si, že se uživatel připojí a dostane IP adresu od DHCP s
tím, že bude zakázaný veškerý provoz jiný než na přihlášení. Po přihlášení
by teprve došlo k povolení provozu (ip+mac) a po uvolnění adresy by se
provoz opět zablokoval. Chápu, že se nejedná o nepřekonatelnou překážku a že
existuje způsob jak potřebné informace odposlechnout. Pro většinu uživatelů
to je ale zcela nepřekonatelné.

Petr