Seriovy buffer z linuxu

Phill PedroPhill na seznam.cz
Středa Říjen 29 18:05:16 CET 2003

Zdravim,
    mam nasledujici problem. Potrebuju cist data z telefonni ustredny pres RS232
a dostat je na Win masinu zapojenou do site, ktera je moc vzdalena pro RS32.
Takze mam dve moznosti, bud pouzit nejaky prevodnik, seriovy buffer, atd, coz mi
prijde moc drahe.
Nebo k tel. ustredne hodit linux 486 zapojenou do site.

    Potreboval bych cist data ze serioveho portu, zapisovat je do souboru a pak
je nejak prenaset do Win masiny. Tam je pusteny program, ktery umi cist soubor z
disku(doufam ze bude zvladat i cteni ze sitoveho disku pres sambu.)

Takze bych na linuxu pustil nejaky prikaz...cat<<??>> ktery by mi uklada vstup z
/dev/ttyS1 <<??>> do nejakeho souboru. To co nevim je, jestli pokud pobezi
prikaz cat a bude zapisovat do souboru na HDD, zda tento soubor bude citelny
jinymi programy. Tzn. jestli se soubor jakoby zamkne, nebo jestli linux zapisuje
do souboru a je mozne ho rovnou cist.

Myslel jsem toto pridat do inittab.
cat /dev/ttyS1 > /data/serial

Fungovalo by to takhle nejak, nebo mam pouzit nejaky hotovy program?
Poradte mi prosim lepsi prikaz nez cat, ktery by cekal na data. Neco jako
 tail -f.

Dekuji,
    Filip Jenicek