FW: tisk na terminálu

Jiří Urban jiri.urban na chrudim.cz
Středa Říjen 29 19:17:56 CET 2003

Kdyz si na klientu zobrazim xdosemu okno ze serveru, tak vsechno beha v
poho az na tisk ceskych znaku.. ..Zajimalo, jak mohu udelat, aby kdyz si
zobrazim toto okno ze servru treba na nasi pobocce v Praze pres
internet(ADSL), tak aby kdyz dam tisk se mi vytiskla pozadovana stranka
na te tiskarne v Praze. A to same plati, kdyz dam tisk na pobocce v
Plzni, aby to vylezlo v Plzni. SERVER je v Chrudimi

A další dotaz...jak mohu v XDOSEMU nastavit spravný tisk ceskych znaku.
Na abclinuxu vysel clanek ohledne tisku, akorat to bylo pro LPRng ,ale v
RH9 je pouzit CUPS.
Jaky je rozdil mezi temito dvěma systemy. Nemam radeji nainstalovat
LPRng a udelat to podle toho navodu.
Program v dosu mi umožňuje tisk ve formatu.
Latin2,Kamenicky,CP1250,ASCII . který z nich mam pouzit a jak mam
docilit, aby to spravne vylezlo třeba
zatím na HP DeskJet 690.

Diky moc