Debian, fonty a gVim

Středa Říjen 29 19:59:34 CET 2003

On Mon, 27 Oct 2003, Debian User wrote:

> Kdyz volbu set guifont vyhodim uplne, font uz sice neni "roztahany",
> ale velice drobny, na praci nepouzitelny.

Tohle je pravdepodobne tim, ze se podarilo nejak nastavit jako default
tenhle mikroskopicky font. Coz je zajimave, protoze gvim zkompilovany
s Gtk2 by mel chtit, pokud se mu nerekne nic jineho, font "Monospace 10".
Mozna mate nejak kuriozne nastavene Xft.

> Zajimave je, ze fonty lze v pohode menit pres menu. Kdyz si ale necham
> vypsat nastaveni pres set guifont? a zapisu udaj do konfiguraku, jsem
> tam, kde jsem byl - editor se spusti s tim roztazenym fontem.

To je dost zvlastni, protoze obe cesty by mely skoncit v jednom bode:
ve funkci gui_mch_init_font(). Zkuste zkontrolovat, jestli tomu tak
u vas je. A jestli v obou pripadech prijde ten samy parametr (bez ladicich
informaci to take lze, ale je treba rucne prohledat zasobnik).