Vyuka SA :-)

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 30 10:24:19 CET 2003

Dobrý den.

On Thu, Oct 30, 2003 at 09:31:31AM +0100, Rybarik, Michal wrote:

> ... ako to potom ludia riesia? mam mailserver v hostingovom centre

Já nevím, to byl návrh. :-)

> a maily si citam doma. ked ich dam sa-learnu forwardovat automaticky,
> bude sa ucit sam od seba, coz nie je to co chcem. ked mu ich budem
> forwardovat ja, bude sa ucit ze som spammer. jak 100hoven?

Možná si nerozumíme. Předpokládal jsem, že by existoval speciální účet
sa-learn na example.com, na něm by visel sa-learn (pokud by na něj přišel
mail, poslal by se rourou do sa-learnu). A maily by se na něj
neforwardovaly, ale bouncovaly. To znamená, že by ten mail přišel
nezměněný (včetně hlaviček From: a To:), pouze se přidají drobnosti typu
hlavičky Resent-* či pár hlaviček Received, ale IMHO by nemělo být těžké
posadit před sa-learn ještě nějaký preprocesor, který by to pročistil.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Čaj bez másla je jak ryba bez bicyklu, prostě to nemá ten šmrnc."
       -- Filip Andres