IPTABLES

Antonín Micka antonin.micka na megasphera.cz
Čtvrtek Říjen 30 10:54:07 CET 2003

Dne čt 30. říjen 2003 10:35 Jirka Kosina napsal(a):

> [...]

To by znamenalo, ze to, co se dostane az k tomuto pravidlu se povoli, tudiz
to "prebije" vychzi politiku. Ve tride OUTPUT se obejevi jen to, co jde z
lokalhost, tudiz to potreba filtrovat neni. Lepsi je, definovat pravidla ve
tride FORWARD a INPUT.

> To uz muzete rovnou mit
> iptables -P OUTPUT ACCEPT

Ano, tak je to lepsi a i kdyz to ma ve vysledku stejny dopad, je to
efektivnejsi.

> Ono tech kontrovzerznich veci v tom serialu na rootu bylo ponekud vic -
S tim budu souhlasit.
> osobne se domnivam, ze skutecne nema cenu provadet jakoukoliv filtraci v
> chainu OUTPUT (mezi dalsi kontroverzni vec v tomto clanku bych bez vahani
> zaradil omezovani poctu prijatych SYN packetu za vterinu pomoci --limit).
> Pravdepobone toto pravidlo ma znemoznit aby nekdo odesilal zevnitr site
> packety z falsovanou zdrojovou IP adresou.

Take bych vam doporucil pouzit stavovych pravidel. Pokud budete potrebovat
dasli radu, klidne se muzete obratit primo na me.

--

Antonín Mička