IPTABLES

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Říjen 30 12:16:09 CET 2003

On Thu, Oct 30, 2003 at 12:02:00PM +0100, Antonín Micka wrote:

> Jednoduse receno ano, za predpokladu, ze ma moznost se do "neceho vlamat".
> Ale na firewalu by, podle me, tu moznost mit nemel.

Pockat pockat. Firewall nemusi byt pouze pocitac se dvema sitovymi kartami,
pres ktery se tlaci podnikova sit. Kazdy server muze mit na sobe lokalni
firewall. Treba sever s oracle databazi: nikam nema co cucet, takze ma
povolenou komunikaci s DNS a icmp a jeste nejake drobnosti a vic si neskrtne.

-- Dalibor Straka