Placena podpora SUSE,vyplati se?

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Čtvrtek Říjen 30 15:23:22 CET 2003

Ahoj

prave jsem uzavrel jeden ticket ([20031021430000853]) na poinstalacni
podpore SUSE a mam z toho rozpacity pocit.

Ticket se tykal rozchozeni XFree86 na pocitaci DELL GX922, ktery ma
integrovanou grafickou kartu s chipsetem i845 a problem byl v tom ze
nefungovaly XFree86 s vice nez 256 barvami (reseni nakonec bylo v tom,
ze je nutno nastavit velikost pameti pro integrovanou kartu v BIOSu z 1
MB na 8 MB, zni to logicky a dalo se na to prijit z logovacich souboru
XFree86).

V podstate mi nebyli schopni nic rozumneho poradit, nechali si poslat
logovaci soubory (od SaXu i od XFree86) a nakonec to skoncilo tim, ze
Dell s integrovanou kartou neni na SUSE certifikovan a ze si mam koupit
novou kartu. Po skoro 14 dnech.

Otazka: mate lepsi zkusenosti s podporou u SUSE? Myslite, ze se vyplati
si koupit prave placenou verzi a ne pouzivat nejakou GNU distribuci bez
podpory, ale zdarma? Neni to moje prvni zkusenost, kdy mi nebyli schopni
rici vic nez jsem schopen si najit na internetu sam.

Nerad bych rozpoutal nejakou flamewar, spis by me zajimalo, jake mate s
placenou podporou Linuxu zkusenosti.

Tom