OT: heslo k mailove schrance

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Čtvrtek Říjen 30 17:18:16 CET 2003

On Thu, Oct 30, 2003 at 05:59:54PM +0100, Miroslav Kolombo wrote:
> U jednoho z mojich zakaznku si nepochopitelne
> zmenili heslo k poste, takze ji sice mohou vybirat,
> ale nikdo nevi, jake je pristupove heslo ke schrance.
>
> Muzu do nastaveni uctu, ale tam me to k heslu nepusti.
>
> Napadlo me pouzit nejaky "lustic ulozenych hesel",
> ale ani po intenzivnim hledani jsem nic nenasel.
> Nemate nekdo takovy nastroj?
>
> Klient je Outlook Expres 6.0.
Myslim ze najlepsiou variantou je "snifnutie" komunikacie MUA a MTA.
Pokial totiz MUA nepouziva secure variantu POP3 (predpokladam ze posta
sa prenasa tymto protokolom) tak nie je problem odsnifnut meno, heslo,
dokonca aj celu spravu, prenasa sa totiz nekryptovane ...

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Network administrator @