Seriovy buffer z linuxu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 30 18:25:01 CET 2003

Dne Thu, Oct 30, 2003 at 06:03:50PM +0100, Jan Fuchs napsal:
> Dobrý den,

> Také je možnost pokusit se spojit lidi, kteří potřebují RS232/Ethernet
> konvertor a dát ho dohromady. Pár lidí udělá software, pár zase vyřeší
> zapojení a výsledná pořizovací cena bude rozumná a velikost destičky
> s RS232, Ethernet konektorem a xx51 je znatelně menší než velikost 486.

Nebo navstivit minimalne www.hw.cz, takove prevodniky existuji, nechaval
jsem si ukazovat jeden co zvladal seriovou konzoli po ethernetu. Nejaka
firma to vystavovala na Invexu, cena byla okolo 5000. Klienti linux i
windows.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.