Placena podpora SUSE,vyplati se?

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Čtvrtek Říjen 30 22:02:43 CET 2003

Zdravím,

já osobně mám zkušenost takovou, že na technické podpoře mi
poradili vždy vcelku dobře. Spíš mi vadí to, že "přiostřují" podmínky (u
SuSE 8.0 byla instalační podpora 90-ti denní, u 8.2 už to bylo jen 60
dní).
Vždy mi odepisovala (nebo zvedala telefon) paní Klára Cihlářová,
takže si myslím, že tak jak bylo již psáno, že záleží na směně, která to
vezme, tak to u SuSE neplatí.

Další věc, která se mi nelíbí, je to, že podpora se netýká rozchození
žádné serverové aplikace (samba, apache, imap, postfix, atd...) Když
chci pro malou síť tyto služby zprovoznit, nebudu si přece objednávat
nějaké profesionální řešení.

Lukáš