Placena podpora SUSE,vyplati se?

Tomas MACOUREK konference na microware.cz
Čtvrtek Říjen 30 23:23:32 CET 2003

Moje zkušenosti s podporou SuSE jsou dobré (no rozhodně lepší než s
podporou např MS a to tak že mnohokrát).

Myslím navíc že je potřeba rozdělit instalační podporu (kde opravdu
skoro vždy narazíte na paní Kláru Kotyz - pardon Cihlářovou)a je určena
opravdu pro chyby typu problém s yast a pod. a potom služby professional
services kde jsem byl vždy maximálně spokojen a vyšli mi vždy vstříc a
problém jsme zatím vždy vyřešili. Zde používají i externisty např. pokud
vím i zde diskutujícího pana Ohnesorga (zdravím :)) a je to myslím k
dobru věci. No a že to je placené, pokud mám opravdu problém tak to holt
nějakou korunu a nebo spoustu času - otázka je čeho je v té chvíli víc -
stojí. Jinak pokud jse o nějaké nestandardnosti a o věci kdteré
třebaještě nebyly řešeny vycházejí vstříc i ZADARMO :) opravdu, fakt.
Diskutoval jsems nimi onehdy instalaci SAPu na SuSE 8.2 a vše bylo super.

--
Tomas Macourek
602305555