GPRS a Eurotel

ondakr ondrakr na volny.cz
Čtvrtek Říjen 30 23:40:47 CET 2003

> chtěl jsem se zeptat, jak mám nastavit přes USB mobil Simens C55 v Mandrake
> 9.2?
> Uděal jsem vše dle návodu na mobilmanii i abclinuxu, ale hlásí se mi, že
> zařízení není dostupné...
>
> Už jsem z toho zničený... :(

Resim stejny problem. Jak sem tak patral vsechny navody jsou na pripojeni pres
com port a ne usb. Usb je vyhodnejsi protoze se telefon pri provozu soucasne
dobiji.
Zatim sem pokrocil k tomuto :
Je potreba zavest pripadne skopilovat nejsou-li  - moduly :
usbcore, usb-ohci , usbserial, pl2303
Potom by melo byt videt USB-seriove rozhrani v /dev/usb/tts/0 to nalinkovat na
/dev/modem a pak uz funguje v kppp "dotazat se modemu".  Dal sem zatim z
casovych duvodu nepokrocil :-). Ale predpokladam ze uz by to nemo byt
problemem rozchodit.