Placena podpora SUSE,vyplati se?

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Pátek Říjen 31 09:09:32 CET 2003


Ale ja myslim ze tato diskuse byla o necem jinem: Ja jsem podporu 
zaplatil a presto jsem si to musel udelat sam. Kdyby podpora fungovala, 
tak penez nelituju...

Tom


Pavel Janoušek wrote:
>>-----Original Message-----
>>From: Lukáš Matela [mailto:linux na vemat.cz] 
>>chci pro malou síť tyto služby zprovoznit, nebudu si přece objednávat 
>>nějaké profesionální řešení. 
> 
> 
> :-) takže, a) jste zaplatil za software a b) za podporu s jeho instalací... Co jiného jste si zaplatil? Konfigurační podporu? Help desk pro řešení jiných než instalačních problémů?
> 
> 	Takže si klidně neobjednávejte nic dalšího, ale pak si to lepte na koleně nebo dejte kámošovi flašku... Tak to holt ve světě chodí, je zajímavé, jak Češi coby národ radši budou "umět" desatero řemesel (a zabijí tím 100x více času) než by to nechaly udělat odborníka (a dali mu vydělat a ještě by hodně ušetřili)... Ne nadarmo manageri mimo ČR u nás vidí jako jeden ze zásadních problémů ekonomiky, který prostě nezvládáme, to, že nejsme schopni vidět reálně interní režie a tedy výrazné vnitřní ztráty... on ten outsourcing není zdaleka tak prázdný pojem, jak se někomu jeví...



Další informace o konferenci Linux