MAC na IP omezeni

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Říjen 31 09:25:54 CET 2003

> Muze byt potreba
> ifconfig eth0 down
> ifconfig eth0 up

prisambohu. ale nie v tomto poradi. skusil som teraz menit MAC ked je interface up,
neslo to (SIOCSIFHWADDR: Device or resource busy), down&up nepomohlo, ale ked
kartu dam dole, zmenim mac, a opat dvihnem, uz to bezi. bingo! dakujem vsetkym ktori
povedali ze to bezne funguje, ja som sa vzdy zbieril s tym ze to prave moje karty
nevedia.

btw, je nejaka sanca ako zmenit mac pre alias? inak povedane, budem mat jednu kartu,
ktora bude na dvoch ip-ckach a dvoch mac-adresach?