firewoll sekce forward

Antonín Micka antonin.micka na megasphera.cz
Pátek Říjen 31 10:02:54 CET 2003

Dobry den,

Pokud vse funguje jak ma,tedy z toho stroje je provoz k inetu v poradku, pak
bude pricina asi nekde jinde. Chtelo by to zjistit, co je pricinou, nebot
takhle na dalku se mi to zda byt v poradku. Jedinou nesrovnalost spatruji v
tom, ze vse, co prijde z vnitrni site povolite:
> # Routing zevnitr site ven neomezujeme
> #$IPTABLES -A FORWARD -i $LAN1_IFACE -j ACCEPT
Ale to by snad nemel byt problem.

--

Antonín Mička