Preklady - nastaveni locale a gettext

Jan Horák icebraker na email.cz
Pátek Říjen 31 19:33:16 CET 2003

Dobry den,
prelozil jsem programek gtkam, ale ne vsude jsou preklady zobrazeny
opravdu cesky.
Zcela spravne to funguje pouze na debianu sid a na woodym ani na sargovy
to hlasi
velke mnozstvi nezkonvertovanych, do UTF-8, retezcu.

Gtkam pouziva volani 'bind_textdomain_codeset("UTF-8")' az po volani
'gtk_set_locale()'.
Je to tenhle problem, nebo se jedna o jiny problem?

V dokumentaci ke gettextu jsem si precetl, ze dane volani se tyka
nastaveni 'LC_CTYPE', jez
tedy musi byt nastaveno na spravnou hodnotu. Nastavil jsem
'LC_CTYPE=cs_CZ.UTF-8'
a na sidovi je od te doby v poradku, ale na woodym ani na sargovy to
nepomaha.

Nevite nekdo nahodou jak tohle vyresit?
Kde delam chybu a com tedy jeste nastavit, nebo se jedna o vlastnost
starsich debianu?
Prosim o pomoc - na praci pouzivam woodyho a chci to cesky :-)
Dekuju za kazdou radu,
		Jan Horak.

Preklad: http://www.icebraker.org/Translates/GtKam/gtkam-0.1.10.cs.po.gz