Namazu a CGI ?

Radomir Fojtik Radomir.Fojtik na seznam.cz
Pondělí Září 1 18:04:03 CEST 2003

Dne 31. srpna 2003 14:04 Stepan Roh napsal(a):

> CGI aplikace vyzaduje webserver. Nainstalujte si ten apache, co vam
> to nutilo a pak zkuste otevrit http://localhost/cgi-bin/namazu.cgi.

Ano mate pravdu, pri opetovne instalaci balicku namazu-cgi jsem splnil
zavislosti, spustil httpd a http://localhost/cgi-bin/namazu.cgi
opravdku funguje. Dokonce mi to vyhodi vysledek hledaneho vyrazu.

Ackoliv se jeste nedostanu k vyhledanemu dokumentu (The requested URL
/home/Právo/Business/business-center/business.center.cz/business/urady/zu/rejstrik.asp-format=tisk.htm
was not found on this server.), dekuji za postrceni. Musim o tom trosku
pouvazovat, ted je rada na me.

--nodeps jsem pouzil poprve, apache jsem povazoval za neco, co nema na
desktopu co delat, myslel jsem, ze je to pouze na server. Jo, je treba
se ucit. Nebudou si vadit proxy server wwwoffle, nameserver pdnsd a
apache? Dost uz.

Jeste jednou Vam dekuji.        S pozdravem Radomir Fojtik