Stitkova tiskarna v Linuxu

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Pondělí Září 1 20:36:35 CEST 2003

On Mon, 1 Sep 2003, Dan Ohnesorg wrote:

> Znam pokladni epsonky, jsou na paralelni port a pouziva to normalne ovladac
> pro epson 9pin, ale je to neskutecne pomale, kdyt to tiskne v grafice. Nevim
> jestli pro to existuje rolicka se samolepkami, normalne se do toho dava jen
> bezny papir s pruklepem.

Rolicky se samolepkami existuji, daji se koupit.
Nebylo receno, jestli to ma byt jehlickova nebo termo.
Jehlickovou znam Star (presny typ muzu zitra dodat),
je paragonova, tiskne se na rolicku papiru nebo cehokoli jineho.
Ovlada se uplne normalne jako jine velke. Z termo mam jiste zkusenosti s
Zebra LT 2742 - ovlada se take ESC prikazy, ale pod linuxem jsem na ni
netiskl, byt jsem na 100% presvedceny, ze by nebyl problem.

--
Ondrej Koala Vacha