odpalena ext3

iko iko na kamarad.cz
Úterý Září 2 09:07:26 CEST 2003

to by teoreticky aj bolo mozne, ale moc sa mi to nezda. korektne som na
tom linuxe pracoval, subory existovali tam kde maju byt. pracoval som
vtedy na FATke, tusim som movoval nejaky 60 megovy fajl. a potom sa to
stalo. po reboote uz nic. podarilo sa mi to podstatne dostat aspon z tej
fatky. na linuxe som nemal take dolezite veci nastastie. je mozne, ked
pristupuje nejaky soft na /dev/hda3, aby sa mohol seeknut mimo tej
trejet particie?